برخورد پراید با تریلی در خواف ۲ کشته داشت + عکس اختتامیه پویش "نان و مهر" ویژه دانش آموزان مناطق محروم برگزار شد | توزیع ۶۰هزار صبحانه گرم در ۲۲۰ مدرسه خراسان رضوی خرید ملک ورثه‌ای چه دردسرهایی دارد؟ رییس کمیته امداد: ۳۰۰ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان داده می‌شود قتل اشتباهی در جنوب تهران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش شد تغییر روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان تصادف شدید خودرو پراید و میکسر در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)+تصویر جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید
سرخط خبرها

قتل سارق قمه به دست توسط فردی که مورد حمله قرار گرفته بود

  • کد خبر: ۱۶۴۷۱۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
  • ۱
قتل سارق قمه به دست توسط فردی که مورد حمله قرار گرفته بود
سارق تهرانی بعد از حمله با سلاح سرد به زن جوان در خیابان پاسداران با خودروی او تصادف کرد و جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجم بهمن‌ماه سال گذشته در خیابان پاسداران تهران حادثه‌ای تلخ و کم‌نظیر رقم خورد و دوربین‌های مداربسته لحظه به لحظه این حادثه را ثبت کردند. زن جوانی همراه کودک خردسالش در خودروی لوکس نشسته بودند و خانم راننده سعی می‌کرد خودروی خود را از پارک خارج کند. همان موقع ۲ جوان که ترک یک موتورسیکلت نشسته بودند به او نزدیک شدند و در چشم برهم‌زدنی کیف دستی او را از داخل خودرو ربودند. صدای فریاد‌های زن جوان و دخترک وحشت‌زده‌اش خیابان را پر کرد. سارق با تهدید قمه اموال آن‌ها را ربوده و ترس عجیبی به جانشان انداخت بود. اما درست در لحظه‌ای که سارقان اقدام به فرار کردند، زن جوان هم پایش را روی پدال گاز خودرویش گذاشت و با موتورسیکلت سارقان برخورد کرد. دو سارق نقش زمین شدند، اما یکی از آن‌ها از جایش بلند شد و پای پیاده فرار کرد.

سارق دیگر نمی‌توانست حرکت کند و حال او وخیم به نظر می‌رسید. بلافاصله امدادگران اورژانس از راه رسیدند و سارق جوان را به بیمارستان منتقل کردند، اما او ساعتی بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد و اتهام قتل روی پرونده خانم راننده خودروی لوکس خورد! به این ترتیب رسیدگی به ماجرا در دستور کار وحید ناصری، بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. در حالی که زن جوان چنین اظهاراتی را مطرح می‌کرد به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته محل تصادف پرداختند. فیلم‌ها نشان می‌داد که سارق پس از سرقت کیف زن جوان بلافاصله سوار بر موتورشده تا از آنجا فرار کند. زن جوان هم با خودروی خود در همان مسیر شروع به حرکت کرد و چند متر آن طرف‌تر با خودرو به موتورسیکلت برخورد کرده و باعث مرگ سارق شده است.

در ادامه تحقیقات خانواده پسر جوان شناسایی شدند و پس از ثبت شکایت از زن جوان گفتند: پسرمان برای کار به تهران آمده بود و نمی‌دانستیم چه کار می‌کند، الان هم از این خانم به اتهام قتل پسرمان شکایت داریم.

از سویی بررسی سوابق کیفری مرد موتورسوار حکایت از آن دارد که او به اتهام کیف‌قاپی چندین بار بازداشت شده بود. تحقیقات در این پرونده در حالی ادامه داشت که اگر ثابت می‌شد زن جوان به قصد پس گرفتن کیف خود، موتور را تعقیب کرده و به عمد با او برخورد کرده است، اتهام قتل عمد سارق برایش در نظر گرفته می‌شد. به این ترتیب هیأت کارشناسی برای بررسی نوع برخورد تشکیل شد و در بررسی‌های این کارشناسان اعلام شد، برخورد خودروی این خانم با موتورسیکلت تصادفی بوده که در آن خانم راننده ۵۰ درصد مقصر است. با اعلام این نتیجه، روال رسیدگی به پرونده وارد مسیر جدیدی شده و روند قانونی در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
0
پول چه میکنه

سارقی که فرار کرده در چه صورت ممکنه ماشین زنی که بلد نبوده از پارک بیرون بیاد بهش برسه اگر تعقیب و تصادف عمدی نبوده؟ به هر حال وضعیت معلومه دیگه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->